Deiux si .

Deiux si .
Orice ai face , orice ai gandi , stii bine ca in viata nu te ai decat pe tine. Fa in asa fel incat sa`ti fie tie bine, facand bine altora tie iti faci rau cu timpul . Uita de lume asa cum si ea a uitat de tine!

marți, 26 octombrie 2010

Citate Paolo Coelho



Dorinţa profundă, dorinţa cea mai reală este aceea de a te apropia de cineva.

Cine se simte liber iubeşte la maximum; şi cine iubeşte la maximum se simte liber.
Sexul este arta de a controla lipsa de control.
O fiinţă umană se cunoaşte doar dacă merge până la limitele sale.
Pasiunea te face să nu mai mănânci, să nu mai dormi, să nu mai munceşti, să fii împăcat.
Am plonjat în adâncul sufletului meu şi ştiu că încă mai vreau lucruri bune, multe lucruri bune de la viaţa asta.


Tot ceea ce se întâmplă o dată poate să nu se mai întâmple niciodată, dar tot ceea ce se întâmplă de două ori se va întâmpla cu siguranţă şi a treia oară.

Sunt şi eu ca toţi ceilalţi oameni: văd lumea aşa cum vreau eu să fie, nu aşa cum este.
Nu am decât prezentul şi numai el mă interesează. Dacă vei putea rămâne mereu în prezent, vei fi un om fericit.
Viaţa este foarte rapidă, îi face pe oameni să treacă de la cer la infern în câteva secunde.
Să te îndepărtezi de pasiune sau să i te abandonezi orbeşte, care dintre aceste două atitudini e cea mai puţin distructivă?
Cine iubeşte aşteptând o recompensă îşi pierde vremea.

Energia urii n-o să te ducă nicaieri, dar energia iertării, care apare prin dragoste, va reuşi să-ţi transforme viaţa în mod pozitiv!

Acolo nu era nimeni - şi a fi nimeni era tot ce visa.
Dacă avea să o întrebe cineva peste mulţi ani după aceea cum era locul pe care-l cunoscuse în tinereţe, ar fi putut răspunde: "Frumos, capabil să iubească şi să fie iubit."

Rareori ne dăm seama că suntem împresuraţi de Extraordinar. Miracolele se întâmplă în jurul nostru.

Inima este cea care hotărăşte şi doar ce hotărăşte ea este important. Noi toţi am avut parte de o asemenea experienţă în viaţă. Noi toţi, la un moment dat, ne-am spus printre lacrimi: "Sufăr din cauza unei iubiri care nu merită". Suferim deoarece ne imaginăm că dăm mai mult decât primim. Suferim deoarece dragostea noastră nu este recunoscută. Suferim pentru că nu ne putem impune propriile noastre reguli.

Nebun este cine traieste in propria-i lume.

Toti cred ca pot controla totul, dar nu controleaza nimic.

Toate lucrurile sunt manifestari ale unui singur lucru.

Un singur lucru ace visele imposibile : frica de esec.

Iubirea este o forta care transforma si face ca sufletul omului sa fie mai bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu